Aντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών της Δ’ τάξης του 1ου  Δημοτικού Σχολείου επισκέφτηκε τον Δήμαρχο | Λευκαδίτικα Νέα - Lefkada News
Published On: Τρ, Μάι 12th, 2026

Aντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών της Δ’ τάξης του 1ου  Δημοτικού Σχολείου επισκέφτηκε τον Δήμαρχο

1_1ο_dimotiko_dimarxos

Με ικανοποίηση και χαρά υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Λευκάδας Δρ. Ξενοφών Βεργίνης την επταμελή αντιπροσωπεία μαθητών και μαθητριών της Δ’ τάξης του 1ου  Δημοτικού Σχολείου Λευκάδας, την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, στο πλαίσιο προγραμματισμένης εκπαιδευτικής επίσκεψής τους στο Δημαρχείο.     

Τα παιδιά, συνοδευόμενα από την Εκπαιδευτικό – Δασκάλα τους κυρία Γεωργία Κολυβά είχαν μια εξαιρετικά γόνιμη και ενδιαφέρουσα συζήτηση  με τον Δήμαρχο με θέμα το νερό, τη χρήση και τη χρησιμότητά του, ως δημόσιο αγαθό, την κλιματική αλλαγή, την καθαριότητα των ακτών και των θαλασσών στο νησί, τις πρωτοβουλίες και τα έργα του Δήμου στην προστασία του περιβάλλοντος.

2_1ο_dimotiko_dimarxos

Επίσης, οι μαθητές έθιξαν συναφή θέματα που άπτονται της σχολικής κοινότητας, όπως η αξία του εθελοντισμού,  η σημασία της φιλαναγνωσίας, το περιεχόμενο της έννοιας του ενεργού πολίτη κ.α.

Οι μαθητές κατέθεσαν στον Δήμαρχο γραπτώς τα αιτήματά τους και δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του για την ευπρέπεια, την ευγένεια και την καλή τους συμπεριφορά.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο Δημαρχείο, τα παιδιά διάβασαν στον κ. Βεργίνη, το καθένα ξεχωριστά, τα θεματικά κείμενα που είχαν ετοιμάσει με τη δασκάλα τους. Η ανάγνωση των κειμένων από τους μαθητές/τριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου, έγινε μέσα σε ένα ιδιαίτερα φορτισμένο και συγκινησιακό κλίμα, καθώς θύμισαν στον Δήμαρχο τα πρώτα του βήματα στην εκπαίδευση, ως Δάσκαλος.

Ο κ. Ξενοφών Βεργίνης απάντησε με προθυμία στις ερωτήσεις των παιδιών, τονίζοντας τη σημασία της ενεργούς συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και τη συμβολή των νέων στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και ανανέωσαν το ραντεβού τους με την υπόσχεση για μελλοντική συνεργασία μεταξύ του Δήμου και του σχολείου.

Η επίσκεψη των μαθητών /τριών του 1ου Δημοτικού Σχολείου ολοκληρώθηκε με τις ευχές του Δημάρχου και την εκ μέρους του προσφορά βιβλίων και άλλων αναμνηστικών δώρων και ευχαρίστησε από την καρδιά του την αντιπροσωπεία του σχολείου για την ωφέλιμη και βιωματική εμπειρία που του προσέφεραν.

Μετά το τέλος της επίσκεψης, ο Δήμαρχος Λευκάδας Δρ. Ξενοφών Βεργίνης δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος και συγκινημένος που είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τα παιδιά, που είναι το μέλλον του τόπου μας. Η επίσκεψή τους στο Δημαρχείο αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία να ακούσουμε τους μαθητές και για τα προβλήματα και τις ανησυχίες τους και παράλληλα να ακούσουν τον Δήμαρχο για τα κοινά θέματα που απασχολούν το Δήμο και τους δημότες – πολίτες. Είμαι πεπεισμένος ότι η ενεργός συμμετοχή των νέων στα κοινά είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της τοπικής μας κοινωνίας».

Από το Δήμο Λευκάδας



Αφήστε το σχόλιό σας

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>