Υπογράφηκε η σύμβαση για έργα 1,3 εκατ. ευρώ σε σχολεία της Λευκάδας
Σημαντικές παρεμβάσεις αναβάθμισης σε δύο σχολικές μονάδες της Λευκάδας δρομολογούνται στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», μέσω δωρεάς των τεσσάρων συστημικών τραπεζών και της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών.
Σύμφωνα με τη σύμβαση έργου που υπογράφηκε στις 29 Μαΐου 2026, προβλέπεται η ανακαίνιση του συγκροτήματος του 1ου Γυμνασίου – 1ου Λυκείου Λευκάδας, με προϋπολογισμό 932.588 ευρώ, καθώς και του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λευκάδας, με προϋπολογισμό 384.812,50 ευρώ. Το συνολικό ύψος της εργολαβίας ανέρχεται σε 1.317.400,50 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ.
Το έργο εντάσσεται στη δεύτερη φάση του προγράμματος ανακαίνισης σχολικών κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», το οποίο χρηματοδοτείται μέσω δωρεάς ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ από τις τράπεζες Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς.
Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία NIRON Κατασκευαστική – Ροντογιάννης Κυνηγαλάκης Ο.Ε., ενώ την παρακολούθηση και εποπτεία των εργασιών έχει η Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤΥΠ).
Η σύμβαση προβλέπει αυστηρό χρονοδιάγραμμα, καθώς οι εργασίες θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2026, ώστε τα σχολεία να είναι πλήρως λειτουργικά με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Παράλληλα, έχουν τεθεί ενδιάμεσοι στόχοι ολοκλήρωσης του 40% του έργου έως τις 31 Ιουλίου και του 80% έως τις 31 Αυγούστου 2026.
Το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» έχει ως στόχο τη βελτίωση των σχολικών υποδομών σε ολόκληρη τη χώρα, με παρεμβάσεις που αναμένεται να αναβαθμίσουν την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την καθημερινότητα μαθητών και εκπαιδευτικών.










































































