Η υπόθεση του ουκρανικού drone στη Λευκάδα ζητά ακόμη εξηγήσεις
Εμείς πάλι επιμένουμε στα ερωτήματα που μένουν αναπάντητα όλους αυτούς τους μήνες, παρά τον χαρτοπόλεμο, τις συναντήσεις και τα διαβήματα για το ουκρανικό drone: Από πού ξεφύτρωσε στις ακτές της Λευκάδας; Αν ήταν τηλεκατευθυνόμενο, από πού και ποιους γινόταν η πλοήγησή του; Υπάρχουν κι άλλα τέτοια που κάνουν πολεμική κρουαζιέρα στις ελληνικές θάλασσες; Είναι σε γνώση της κυβέρνησης η δράση τους;
Και επιτέλους, πότε θα ομολογήσει η κυβέρνηση ότι έχει πάρει επίσημη απάντηση από τους Ουκρανούς, που επιβεβαιώνει ότι το drone στόχευε πλοίο του ρώσικου πολεμικού ναυτικού πολύ κοντά στο σημείο που βρέθηκε (σε διεθνή ύδατα);
Και πως αν πετύχαινε η αποστολή του, θα μιλούσαμε σήμερα για τελείως διαφορετική κατάσταση σε όλη τη Μεσόγειο;
Παρεμπιπτόντως, κοντεύουν δέκα μέρες από τη συνάντηση Μητσοτάκη – Ζελένσκι στις Βρυξέλλες, όπου σύμφωνα με τις πρωθυπουργικές ανακοινώσεις τέθηκε το ζήτημα του drone. Θα μάθουμε ποτέ τι ειπώθηκε σ΄ αυτό το «τετ α τετ»; Κάπως χλωμό το κόβουμε…
(Από τη στήλη «σφήνες» του Ριζοσπάστη, Φύλλο του Σαββατοκύριακου 27-28 Ιούνη 2026)










































































