Ο Δήμαρχος Λευκάδας συνεχάρη τους αθλητές των Special Olympics για τις επιτυχίες τους
Τους αθλητές SpecialOlympics του τοπικού προπονητικού προγράμματος της Λευκάδας, που συμμετείχαν στους Πανελλήνιους Αγώνες SpecialOlympics " Λουτράκι 2026 " που διοργάνωσαν τα SpecialOlympicsHellas από 8 εώς 13 Μαῒου, υποδέχθηκε μετά από πρόσκλησή του την Πέμπτη 28 Μαΐου ,ο Δήμαρχος Λευκάδας Δρ. Βεργίνης Ξενοφών, παρουσία και της Αντιδημάρχου κυρίας Μαργέλη Μαρίας.
Ο Δήμαρχος εξέφρασε την χαρά και την ικανοποίηση του για την συμμετοχή, την προσπάθεια και τις επιτυχίες των αθλητών S.O. της Λευκάδας. Τόνισε ότι η θέληση και η δύναμη της ψυχής τους αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για όλους.
Με την σειρά της η κυρία Μαργέλη, που εκπροσώπησε τον Δήμο μας στην τελετή έναρξης των αγώνων, μετέφερε την καταπληκτική εμπειρία που βίωσε κατά την διάρκεια της παραμονής της στο Λουτράκι και εξήρε την προσπάθεια όλων των αθλητών και αθλητριών.
Οι αθλητές/τριες φορώντας με υπερηφάνεια στο στήθος τους τα μετάλλια που επάξια κέρδισαν, χειροκρότησαν την σύμπραξη, τη συνεργασία και την αλληλεγγύη που επέδειξαν όσοι συμμετείχαν εκ μέρους του Δήμου μας για την επιτυχημένη παρουσία της αποστολής.
Τους αθλητές συνόδευσαν η εθελόντρια S.O. και συνοδός στους αγώνες κα Κορακιανίτη Μαρία και ο Αρχηγός της αποστολής και Συντονιστής Ιονίων Νήσων και Δυτικής Ελλάδας των SpecialOlympicsHellas κος Βονιτσάνος Άγγελος.
Ακολούθησε κέρασμα και η υπόσχεση για συνέχιση των προσπαθειών εκ μέρους όλων για αντίστοιχες συμμετοχές και μεγαλύτερες επιτυχίες πολυεπίπεδα.
ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ










































































