Β. Βερροιώτης: «Ο δήμαρχος λειτουργεί ως κολαούζος της εταιρείας για το Τουριστικό περίπτερο» (VIDEO) | Λευκαδίτικα Νέα - Lefkada News
Published On: Τρ, Ιουν 23rd, 2026

Β. Βερροιώτης: «Ο δήμαρχος λειτουργεί ως κολαούζος της εταιρείας για το Τουριστικό περίπτερο» (VIDEO)

Τρεισήμισι ώρες συζήτησης για ένα θέμα που δεν μπήκε ποτέ ως θέμα

1_ds

Στο επίκεντρο έντονων επικρίσεων βρέθηκε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκάδας, Στάθης Σκλαβενίτης, για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αναφορικά με το ζήτημα του Τουριστικού Περιπτέρου και της παραλίας του Κάστρου, λίγες μόλις ημέρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Αρνήθηκε να εισαγάγει το θέμα, αλλά επέτρεψε τρίωρη συζήτηση

Όπως καταγγέλθηκε από την αντιπολίτευση, ο πρόεδρος αρνήθηκε να εισαγάγει προς συζήτηση, προ ημερησίας διάταξης, το συγκεκριμένο θέμα, επικαλούμενος τον κανονισμό λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου. Ωστόσο, στη συνέχεια επέτρεψε να διεξαχθεί πολύωρη συζήτηση διάρκειας περίπου τρεισήμισι ωρών, η οποία συνοδεύτηκε από έντονες αντιπαραθέσεις και διαπληκτισμούς μεταξύ των δημοτικών συμβούλων και του Δημάρχου Λευκάδας, παραβιάζοντας κατάφωρα τον κανονισμό λειτουργίας.

2_ds

«Κάνατε τον κανονισμό κουρελόχαρτο»

Ιδιαίτερα αιχμηρή ήταν η τοποθέτηση του επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Βαγγέλη Βερροιώτη, ο οποίος χαρακτήρισε τη διαδικασία «απαράδεκτη» και υποστήριξε ότι ο κανονισμός του Δημοτικού Συμβουλίου μετατράπηκε ουσιαστικά σε «κουρελόχαρτο».

Ο Β. Βερροιώτης υποστήριξε ότι, ενώ το θέμα δεν εισήχθη επισήμως προς συζήτηση, τελικά αναπτύχθηκε εκτεταμένος διάλογος χωρίς να ληφθεί καμία απόφαση, αποδίδοντας την επιλογή αυτή στην προσπάθεια αποφυγής πολιτικών και διοικητικών δεσμεύσεων ενόψει της επικείμενης εκδίκασης στο ΣτΕ.

Παράλληλα εξαπέλυσε βολές κατά της δημοτικής αρχής και προσωπικά κατά του δημάρχου Λευκάδας, υποστηρίζοντας ότι δεν εφαρμόζονται οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και ότι η στάση της δημοτικής αρχής εξυπηρετεί τις επιδιώξεις της εταιρείας που ενδιαφέρεται για την αξιοποίηση της περιοχής του Τουριστικού Περιπτέρου.

3_ds

Συγκεκριμένα είπε:

«Έχουμε, λοιπόν, φτάσει σε ένα σημείο που η εταιρεία θέλει να πάει κατηγορούμενους τους πάντες γιατί δεν τις κάνουν το χατίρι και ενώπιον του ΣτΕ θέλει να εξασφαλίσει η απόφασή της να είναι καλυμμένη σε κάποια σημεία που έβαζε η απόφαση του ΣτΕ τον Αύγουστο. Χρειάζεται, λέει, η περιβαλλοντική μελέτη. Πήραμε χαρτί ότι δεν χρειάζεται. Καθαρίσαμε. Όπως καθαρίζουν αυτοί που ονόμασε κάποιος οι εθνικοί μας νταβατζίδες. Έτσι θα καθαρίσουν.

Το ΚΚΕ και οι παρεμβάσεις στη Βουλή για το Κάστρο

Ζώνη ασφαλείας του φάρου που αναδείχθηκε με πολύ έντονο τρόπο μετά την ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή. Πασχίζουν να εξασφαλίσουν θετική γνωμοδότηση. Παράνομα. Για να καταλάβετε έχουν κάνει το ΓΕΝ άνω κάτω. Δεν θα πω την κουβέντα τι γίνεται στο ΓΕΝ αυτή τη στιγμή. Λοιπόν, οι πιέσεις είναι αφάνταστες. Έχουμε και στοιχεία, τα οποία θα τα καταθέσουμε στη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης του ΚΚΕ στη Βουλή, που θα ξανακαλέσουμε τον Υφυπουργό να απαντήσει, την οποία ερώτηση καταθέσαμε σήμερα. Περιμέναμε χαρτί από το ΓΕΝ αλλά όπως καταλαβαίνετε, το χαρτί θα δοθεί στο παραπέντε την Τετάρτη. Έτσι φαίνεται. Για να έχει καλυμμένο τον κώλο της η εταιρεία ενώπιον της συζήτησης. Έτσι το λένε στο χωριό μου.

4_ds

“Ο δήμαρχος δεν εφαρμόζει τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου – Λειτουργεί ως άνθρωπος της εταιρείας»

Τώρα, έχουμε ένα δήμαρχο που επί χρόνια δεν εφαρμόζει τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Από μόνο το αυτό, θα ήταν ανέκδοτο, αλλά αφορά τη ζωή μας και έχει αποδείξει με πολλούς τρόπους ότι ο Δήμαρχος αυτή τη στιγμή είναι κολαούζος της εταιρείας. Αυτό είναι. Έρχεται εδώ ως άνθρωπος της εταιρείας να μας προπαγανδίσει τις θέσεις της εταιρείας. Ποια είναι η θέση της εταιρείας Δώστε τα μου όλα να τελειώνουμε. Γιατί το ΣτΕ δεν δικαίωσε την εταιρεία. Το έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές. Και γι΄ αυτό θορυβήθηκε η εταιρεία και παραθέτω κιόλας ότι μετά την τελευταία ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή, στις 2 Φλεβάρη του 2026, προχώρησε τις διαδικασίες για να γίνει αυτή η συζήτηση που γίνεται μεθαύριο.

Η αντιπαράθεση για το τοπογραφικό και την πρόσβαση στην παραλία

Λοιπόν, το τοπογραφικό όντως αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι τι; Αυτό που θέλει η εταιρεία. Δηλαδή τι; Την ελάχιστη εφαρμογή του νόμου. Τρία μέτρα διάδρομο. Παρτέρια, ιστορίες, μαντρότοιχοι και τρία μέτρα διάδρομο να περνάς μπροστά απ΄ το μπαρ για να ψωνίσεις κιόλας. Αυτό είναι.

5_ds

Και ένα τελευταίο, επί της ουσίας. Κύριε Δήμαρχε, λίγο χαλαρώστε, με ποια έννοια το λέω. Μη βγαίνετε παντού και κοκορεύεστε ότι κοιτάξτε να δείτε πώς άλλαξα εγώ τις αποφάσεις των προηγούμενων. Λίγη ντροπή ως προς αυτό το θέμα. Έχετε κάνει ό,τι έχετε κάνει. Θέλετε να κάνετε ό,τι θέλετε να κάνετε. Όσον αφορά και το ύφος του κυρίου Δημάρχου, να είναι λίγο πιο χαλαρός.

Τελειώνω με μισή κουβέντα όσον αφορά τη διαδικασία. Η διαδικασία είναι απαράδεκτη. Ήδη κάνατε τον κανονισμό κουρελόχαρτο. Ότι κάνουμε συζήτηση χωρίς να έχει γίνει θέμα. Αυτό λέω. Συμφωνούμε. Κάναμε λοιπόν θέμα, ένα πράγμα που δεν είναι θέμα, για να μπορεί ο Δήμαρχος να μην βρεθεί στη δύσκολη θέση τυχόν να μπει ζήτημα λήψης απόφασης που μπορεί να τον φέρει ενώπιον της δημοτικής του ομάδας. Καλά κάνατε από τη μεριά σας.»

Αλέξανδρος Βεροιώτης: “Ντράπηκε και η ντροπή με όσα έγιναν»

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο δημοτικός σύμβουλος Αλέξανδρος Βεροιώτης, ο οποίος έκανε λόγο για «πονηρή λειτουργία» της διαδικασίας. Όπως ανέφερε, η επιλογή να μη συζητηθεί επισήμως το θέμα, παρά τη σοβαρότητά του και την επικείμενη συζήτησή του στο Συμβούλιο της Επικρατείας, είχε ως αποτέλεσμα να μην καταγραφεί στα πρακτικά κάποια συγκεκριμένη απόφαση ή δέσμευση της δημοτικής αρχής.

6_ds

Ο ίδιος επέκρινε τόσο τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου όσο και τον δήμαρχο, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη στάση των δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας, υποστηρίζοντας ότι επέλεξαν να μην τοποθετηθούν δημόσια για ένα ζήτημα που, όπως τόνισε, αφορά τη δημόσια περιουσία και το μέλλον μιας εμβληματικής περιοχής της Λευκάδας.

Είπε:

«Λοιπόν, αντιληφθήκαμε όλοι, όχι μόνο σήμερα, αλλά σε κάθε Δημοτικό Συμβούλιο που έρχεται αυτό το θέμα, που σήμερα ούτε καν θέμα δεν το έχετε, και μεθαύριο γίνεται, στο ΣτΕ η εκδίκαση, αντιληφθήκαμε όλοι την πονηρή λειτουργία σας. Να μην μπει θέμα, να συζητηθεί, στον αέρα και να μην μείνει τίποτα στα πρακτικά ως θέμα για συζήτηση, για ενημέρωση ή για λήψη απόφασης το τι θα κάνετε μεθαύριο.

Σήμερα και σε άλλα Δημοτικά Συμβούλια, αλλά σήμερα ντράπηκε και η ντροπή και με τις τοποθετήσεις σας και με τη στάση σας κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου και με τις τοποθετήσεις του Δημάρχου αλλά και με τη στάση της σιωπής των συναδέλφων της Δημοτικής Αρχής που έχουμε απέναντι. Και με τη στάση σας, συνάδελφοι, ντράπηκε η ντροπή, που δεν ανοίξατε ένα μικρόφωνο και καλύπτεται αυτή την κατάσταση, αυτή τη λειτουργία. Και έχετε ευθύνη και εσείς με τη σιωπή σας έως τώρα. Είναι ξεκάθαρο. Είναι ξεκάθαρο τόσο σε εμάς, όσο και στον κόσμο, το τι στάση κρατάτε.

Αντί να να είστε υπέρμαχος στο να διεκδικήσετε αυτό που έβαλε ο κόσμος Λευκάδας τόσα χρόνια, να μπορέσετε να εφαρμόσετε τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που έχουμε πάρει ομόφωνα και να τις μεταφέρετε στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο και να μπείτε μπροστά, γνωρίζουμε όλοι τι στάση έχετε κρατήσει. Και το έχετε πει και πολλές φορές και σε παλιά Δημοτικά Συμβούλια, θυμόμαστε ένα που είπατε να δούμε τι προθέσεις θα δείξει ο επενδυτής, δηλαδή θα πάτε να διαχειριστείτε, να δούμε τι θα χάσουμε, τι θα κερδίσουμε.

Έρχεστε εδώ και λέτε, όχι, δεν είναι τρία μέτρα. Εγώ κέρδισα παραπάνω, άλλαξα τα τετραγωνικά. Δηλαδή, ομολογείτε ότι διαχειρίζεστε μια κατάσταση της ιδιωτικοποίησης, του διαγωνισμού και κάτι θέλετε να κερδίσετε, δήθεν ότι οι άλλοι, μπροστά στους άλλους, τα κάνετε καλύτερα. Αν κάποιοι δεν το άκουσαν σήμερα ή δεν το κατάλαβαν, το αναφέρατε και σήμερα. Δεν πρέπει να μείνει αυτό το χάλι, αναφέρατε στην αρχή. Αυτό το χάλι.

Είστε επικίνδυνη Δημοτική Αρχή

Κανένας δεν το θέλει και υπάρχουν και χίλιες δυο προτάσεις, αλλά στον δρόμο στο να μείνει δημόσια η περιουσία, στο να μείνει στον κόσμο, στο να αξιοποιηθεί, αν αξιοποιηθεί και δεν γκρεμιστούν, που είναι και αυτό πρόταση, προς όφελος της κοινωνίας της Λευκάδας. Επιλέγεται το σχέδιο της ιδιωτικής επένδυσης. Εδώ το έχουμε ξαναδεί και ολοκληρώνω με αυτό, Πρόεδρε, είστε μια δημοτική αρχή που μάχεστε, μάχεστε με κάθε τρόπο, όπως το είδαμε και σήμερα, να συνεχίζεται να εφαρμόζεται αυτή την αντιλαϊκή πολιτική στη συγκεκριμένη περίπτωση την πολιτική της παραχώρησης της δημόσιας περιουσίας σε ιδιώτες και για τον κόσμο της Λευκάδας και όχι μόνο σαν δημοτική αρχή. Είστε επικίνδυνοι γιατί δεν μπορείτε να μπείτε μπροστά για τα λαϊκά συμφέροντα. Είστε επικίνδυνη Δημοτική Αρχή.»

Η συζήτηση επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά ότι το θέμα του Τουριστικού Περιπτέρου και της παραλίας του Κάστρου εξακολουθεί να προκαλεί έντονες πολιτικές αντιπαραθέσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο, με τις διαφορετικές προσεγγίσεις για το μέλλον της περιοχής να οδηγούν σε συγκρούσεις που αναμένεται να συνεχιστούν.



Αφήστε το σχόλιό σας

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>