Στη Βουλή το αίτημα για άρση ασυλίας του Δ. Αβραμόπουλου σχετικά με το Qatargate της ΕΕ των λόμπι και των σκανδάλων
Σε συνέχεια της έκδοσης εντάλματος σύλληψης από τις βελγικές αρχές για τον βουλευτή της ΝΔ και πρώην επίτροπο της ΕΕ Δημήτρη Αβραμόπουλο σε σχέση με το Qatargate, στη Βουλή διαβιβάστηκε σήμερα το αίτημα της βελγικής δικαιοσύνης για άρση ασυλίας.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, νωρίτερα σήμερα ο Άρειος Πάγος διαβίβασε το σχετικό αίτημα στο υπουργείο Δικαιοσύνης και ο αρμόδιος υφυπουργός Ιωάννης Μπουγάς το διαβίβασε, με τη σειρά του, αμελλητί στη Βουλή. Να σημειωθεί ότι προς το παρόν μόνο ο Αβραμόπουλος έχει αντιδράσει, ενώ η κυβέρνηση την ίδια στιγμή φαίνεται να έχει πιει το αμίλητο νερό για άλλο ένα σκάνδαλο που ξέσπασε στους κόλπους της. Σε δήλωσή του ο βουλευτής της ΝΔ ισχυρίστηκε, ανάμεσα σε άλλα, πως η υπόθεση αυτή «δεν με αφορούσε ποτέ» και πως το ζήτημα «που επιχειρήθηκε να συνδεθεί με το όνομά μου έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια, με πλήρη θεσμική διαφάνεια και με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».
Όπως αναφέρουν μέχρι στιγμής δημοσιεύματα, ο Δ. Αβραμόπουλος φέρεται να λάμβανε μηνιαία αμοιβή ύψους 5.000 ευρώ για την, κατά τον ίδιο, «απολύτως νόμιμη, ελεγμένη, εγκεκριμένη, δηλωμένη και φορολογημένη» συμμετοχή του στη ΜΚΟ «Fight Impunity» (Ένωση κατά της Ατιμωρησίας) που είχε ιδρύσει ο Αντόνιο Παντσέρι, κεντρικό πρόσωπο του Qatargate, του σκανδάλου που αφορούσε τον χρηματισμό αστών πολιτικών, όπως η πρώην ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Εύα Καϊλή, ακόμα και Ευρωπαίων εργατοπατέρων για να αποκρύπτουν τις συνθήκες σύγχρονης σκλαβιάς που βιώνουν οι εργαζόμενοι στο Κατάρ. Μάλιστα, ο βουλευτής της ΝΔ χαρακτήρισε «κάθε προσπάθεια επαναφοράς του θέματος από τις βελγικές αρχές» ως «αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπισθεί με κάθε νόμιμο μέσο», δηλώνοντας, παράλληλα, ότι δεν θα κάνει «χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας» και ότι τάσσεται στη διάθεση της Δικαιοσύνης.
Κατά το βελγικό δίκαιο, η δικογραφία για τον Αβραμόπουλο περιλαμβάνει αδικήματα για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, δημόσια διαφθορά και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Κατά το ελληνικό δίκαιο αφορούν ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, δωροληψία υπαλλήλου κατ’ εξακολούθηση και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες κατ’ εξακολούθηση.
Οι εξελίξεις με τον Δ. Αβραμόπουλο επιβεβαιώνουν τον ρόλο που έχει αναδείξει το ΚΚΕ για την ΕΕ των λόμπι και των σκανδάλων ως αρχιδιαφθορέα και μάλιστα «με τη βούλα», αν ληφθεί υπόψη και το αποκαλυπτικό ψήφισμα που έχει ψηφιστεί από τη συντριπτική πλειοψηφία του Ευρωκοινοβουλίου, με εξαίρεση τους δύο ευρωβουλευτές του ΚΚΕ, και που αναγνωρίζει ότι η δυνατότητα των λόμπι «να επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων στο Ευρωκοινοβούλιο αποτελεί ζωτικό στοιχείο της ευρωπαϊκής δημοκρατίας». Σε αυτό το πλαίσιο επιβεβαιώνεται ότι το αστικό κράτος, οι κυβερνήσεις και τα κόμματά του διαπλέκονται σταθερά με τους επιχειρηματικούς ομίλους και τα συμφέροντά τους, ενισχύοντας την αποστροφή που νιώθουν οι λαοί από την μπόχα που αναδίδεται από τα δυσώδη σκάνδαλα που αναπτύσσονται στο έδαφος του σάπιου καπιταλιστικού συστήματος. Ωστόσο, την ίδια στιγμή είναι στο χέρι του εργατικού – λαϊκού κινήματος να κάνει αυτήν την αποστροφή αγώνα για ενίσχυση του ρεύματος αμφισβήτησης της κυρίαρχης πολιτικής και για σύγκρουση και ανατροπή της αστικής σαπίλας.
(902.gr)










































































