Εκπαιδευτική δράση φιλοζωίας από το «Χαμόγελο του Γατιού» στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Λευκάδας
Στο πλαίσιο της πανελλήνιας ημέρας σχολικής φιλοζωίας πραγματοποιήθηκε σήμερα 26 Μαΐου σε συνεργασία με την εθελοντική φιλοζωική ομάδα «Το Χαμόγελο του Γατιού» εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο δεύτερο δημοτικό σχολείο Λευκάδας.
Μιλήσαμε με τα παιδιά για τα αδέσποτα ζώα, την φιλοζωία, την ενσυναίσθηση, την κακοποίηση παθητική και ενεργητική, το δικαίωμα σίτισης και φροντίδας αδέσποτων και την ισχύουσα νομοθεσία.
Για την σταθεροποίηση του πληθυσμού των αδέσποτων μέσω στείρωσης, μίλησε με τα παιδιά ο κτηνίατρος Νίκος Αραβανής.
Στην εκδήλωση πήραν μέρος 225 παιδιά. Στο τέλος της εκδήλωσης τα κορίτσια του «Χαμόγελου» έδωσαν ένα μικρό δωράκι και και ένα ενημερωτικό φυλλάδιο στο κάθε παιδί.











































































